हरियाणवी Attitude स्टेटस for व्हाट्सएप और Facebook नए स्टेटस

थारे भाई थारे खातर Haryanvi Status लिखा है, तो भाइयों ठोक दो इंस्टा, फ़ेसबुक और व्हाट्सएप पर।

Attitude Haryanvi Status


बाजार म त समोसे ल्याण आळी नही...
बिटयोड़ा म त गोस्से ल्याण आळी चाइए!!💑👌


गच #जवानी लेरी #बैरण, पाटया #हुस्न का #चाला रै....!
#गोरे_गोरे गात पै #जचै, #सूट तेरा #काला रै...!!


#तू_बड़े_बाप_की_छौरी_सै #थारे_दिल्ली_मैं_बड़े_बड़े_फ्लैट_सै
#थम_शक्ल_की_सुथरी_दिखो_सो #पर_थारा_दिल_भीतर_तै_काळा_सै…!!


उसकै लागी एक खरौच का सारा घाम न बेरा पाट गया, अर म्हारे जखमां की चर्चा तक नी💪👌


जब हवाई जहाज के टायर की तरह  दोनो पैर धीरे धीरे बाहर आने लगे तो.. .  .  .  लाडलो समझ लिओ स्कूटी आळी मैडम ब्रेक मारण आळी है!


भूरी नार, धोली कार, ऐबदार यार,
साजे का व्यापार और औकात ते बहार का प्यार


अपनी सख्शियत की के मिसाल देऊ इब,
तेरे बरगे घने मशहूर हो गये मेरा नाम ले ले के!!💪👌


बस #दो_चार दिन थारै तै #बात करैगा, फेर #खामखा उसका #इं#सेटिंग #करनी स तो #ITI की #छोरी गैल #करियो
#कम #खर्चा का #जुगाड़ हो स #कति #Eicher_Tractor बरगी…!!


कई कई बार थमनै 'उसका' खुश होणा भी आछा ना लाग्या करै, जब वे कीसे "और" कै साथ खुश हो!!💔👌


कोए #बढिया लागै तो #प्यार ना करियो..! उस #खातर आ नींद_बेकार ना करियो...!!


पहला दिल की सुणो,फेर दिमाग की आखर में करो वाहै, जो थारा खास ढब्बी कहवै!!👍👌


कोई प्यार ते बोले ठंडा सु पर टेंशन मे बड़ा गन्दा सु। अपणी मर्जी ते चल्या करू में रूल_ब्रेकर बन्दा सु


कौन करैगा रीस मेरे इस सादे बाणे की या दुनियाँ मुड़-मुड़ क देखै वा गयी बुलेट फलाणे की


छोटी सी गलती पाछै ना छोड़ दिए मेरा साथ . . . मन्नै बहोत कुछ छोड़ राख्या सै, तन्नै अपणा बनाण खातर


इतनी #चाहत तो लाखो #रुपए पाने की भी #नही होती,
जितनी #बचपन की #तस्वीर देख कर #बचपन_में जाने की होती है..!!


सुण्या आज उसकी आंख्या म आंसू आगे, जब  वा स्कूल म बालका न बतावे अक महोब्बत नू लिख्या करे!!👍👌


कई बालक न्यू कह सै दुनिया मै सच्चा प्यार ना रहया...! रै लाडलो एक बार माँ बाबू काणी लखा कै देखो!😍👌


इतना आराम दवाई ले कै ना होता....!
जितना तेरे से बात कर के हो जावे है!!😍👌


माफ करिए भोले जे किसे का दिल दुखाया हो..! मेरी तो तू ख़ुशी भी उससे ते दे दियो जिसकी आंख्या म मेरी वजह ते
पाणी आया हो!!😙👌


र लाडलो ऊसका भाई न्युं बोला कितणा हांगा सै तेरे मैं ...
मै बोलया -- मखा रै तारी कीतनी खाट टुट री स
नु बोलया - सात
मखा सातु मनै तोड़ी स आगै समझ लै


सोना बाबू टोहण के चक्कर म्ह,
वैरण ने Diamond यार खो दिया!!💑👌


तैज  बुखार नै
अर साचै  Pyar  नै
कदै मजाक मे ना लियो.


बैरन न चाला पाड़ दिया आज नू,
बोली तेरी जान का इतना भी माडा दिल कोन्या..!
देख लिए एक दिन हरयाणा म छाउंगी,
तेरे खातर #AK 47 दहेज में लाऊंगी!!😎👌


पंजाबी गाण्यां नै छोरे
बिगाड़ दिए
अर हरियाणवी गाण्यां
नै भाभी...


जाड्यां मैं न्हान्दे होये 40 मिनट लाग जे हैं बाथरूम मैं 3 मिनट न्हाण मैं, अर 37 मिनट तात्ता अर ठंडा पानी का कॉम्बिनेशन बणाण मैं!!😎👌


ढाढ़ी राखण का इसा फैशन चाल्या है
नई बहू confuse होज्या है कोणसा देवर है
अर कोणसा जेठ 😂🤣


छोरियों लानत है थारी खूबसूरती पे, जो थाम मेरे जिसे भोले, बालक ने अपने प्रेम जाल में ना फसा सकी!!😎👌


तडकै  तडकै
एक आधा माछर तो चादर क
न्युं चिपट क मरां पावै सै
जणु सारी दुनिया का दुख ईसै न था।😄😃😂😂😂


हां, बुरा सूं घणै कि नजरां म...
और होणा भी चाहिए...
अच्छा बण बण कै थक जो लिया था 🙇🙇


जितना प्यार वो आपणे माँ बापू ने करदी होगी,
इतना ए प्यार मेरे माँ बापू तै करै....
ऊपर आलै तैरते बस या ए उम्मीद से!
और तो चै मैरे गेल जूत बाजदा रहवै उसका!!💑👌


वा #जिद्द पै मरगी
अर
मैं #जिम्मेदारी पै।।


रावण बणना भी,
सबके बस की बात कोनी भाइयो!
बस एक पे ध्यान धारणा पडे सै,
वो भी मर्यादा मै रह कै!!😎👌


इतना ते कोए मरीज बी ,परहेज😏 कोन्या करै,
जितना आजकल 😕वा मेरे ते करण लाग्गी
ब्याह तो चाहे  तड़कै करा लेउँ मैं...होया बैठा सै...😋😊
पर थारै तै लाड्डू खुवाण के चक्कर म अपणे #खेलण_खाण के दिन तबाह ना करे जाते मेरे तै...😀😂😂
Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url